FAQ

Najděte odpovědi na své otázky

Nejčastější otázky

  • Jak si objednat, za jak dlouho bude objednávka vyřízena?
  • Jaké druhy dopravy nabízíme, jak dlouho trvá, než zásilka dorazí?
  • Přišla objednávka neúplná, není pejskovi velikost správně, potřebujete pomoc?

Jak objednat?

  • Pokud hledáte konkrétní produkt, využijte vyhledávací okénko. K zadanému názvu zobrazíme odpovídající produkty.
  • V prvním kroku nákupního košíku je potřeba zadat vaše osobní a dodací údaje, případně fakturační údaje, pokud jsou jiné. Nákupní košík vám také ukáže seznam vložených položek; zde je možné vložit i případné slevové kupóny, je třeba je potvrdit tlačítkem "Použít".
  • V dalším kroku objednávky vyberete způsob dopravy a platby.
  • Před odesláním objednávky je třeba potvrdit souhlas s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů.

Stav objednávky

  • Objednávky přijaté v pracovní dny jsou zpracovány během 24 hodin. Objednávky přijaté během víkendu nebo svátků jsou zpracovány následující pracovní den.
  • Pro přesný stav objednávky je možné kontaktovat na emailu - majda.devata@welovedogs.cz.

Můžu svou objednávku změnit?

  • V případě, že zboží právě není skladem nebo je vyprodané, naša zákaznická služba vás o této situaci informuje.
  • Na základě domluvy bude objednávka odeslána buď bez chybějícího produktu, nebo až po jeho následném naskladnění. Pokud je v objednávce uplatněna akční sleva, tato sleva nemusí být nahrazena.
  • Změna nebo zrušení objednávky je možná pouze ihned po odeslání, proto v případě potřeby, prosím, kontaktujte ihned naši zákaznickou službu.

PLATBA

  • U nás můžete platit platební kartou, bankovním převodem nebo hotově na prodejně.
  • Pokud se vám nepodařilo dokončit online platbu, kontaktujte prosím naši zákaznickou službu. Objednávky, ke kterým nevidíme platbu, systém po dvou dnech automaticky stornuje.

MOŽNOSTI DOPRAVY:

Osobní odběr v prodejně (neznamená to rezervaci zboží v obchodě)

  • pro všechny objednávky - ZDARMA.

PPL - Parcel Shops (do 5kg, nejdelší strana do 50 cm)

  • Objednávka do 1290 Kč - 60 Kč
  • Objednávka nad 1290 Kč - ZDARMA.

PPL - Doručení domů

  • Objednávka do 1290 Kč - 90 Kč
  • Objednávka nad 1290 Kč - ZDARMA.

Zásilkovna (do 15 kg, nejdelší strana do 70 cm)

  • Objednávka do 1290 Kč - 60 Kč
  • Objednávka nad 1290 Kč - ZDARMA

    Dodací lhůta
  • Dodací lhůta se liší podle vybrané dopravy, ale z našich dlouholetých zkušeností odhadujeme, že objednávky jsou doručeny během 3-5 dnů.
  • Objednávky přijaté během víkendu a během svátků jsou zpracovávány a předány k přepravě následující pracovní den.
  • Termín dodání zásilek není volitelný.

a) Zásilkovna

  • O předání zásilky Zásilkovně k přepravě budete informováni e-mailem s sledovacím číslem, díky kterému můžete zásilku sledovat.
  • Jakmile zásilka dorazí na vámi vybranou pobočku Zásilkovny, obdržíte prostřednictvím SMS nebo e-mailu (nebo jej najdete také v aplikaci) heslo pro výdej zásilky. Pokud si nestihnete zboží vyzvednout během 7 dnů, můžete pomocí příslušné SMS nebo aplikace Sledování zásilky lhůtu prodloužit až na 21 dnů.
  • Heslo použijte na pobočce Zásilkovny, na jeho základě vám bude zásilka vydána. K vyzvednutí můžete pověřit i jinou osobu, stačí jí toto heslo předat, je to jediný potřebný doklad práva na zásilku. Na Zásilkovně po vás nechtějí občanský ani jiný průkaz.

b) PPL - Parcel Shop nebo doručení domů

  • O předání zásilky PPL k přepravě budete informováni e-mailem s sledovacím číslem, díky kterému můžete zásilku sledovat.
  • Jakmile zásilka dorazí na vámi vybranou pobočku PPL nebo bude připravena k doručení domů, obdržíte prostřednictvím SMS nebo e-mailu heslo pro výdej zásilky.
  • Heslo použijte na pobočce PPL nebo u kurýra, a na jeho základě vám bude zásilka vydána. K vyzvednutí můžete pověřit i jinou osobu, stačí jí toto heslo předat, je to jediný potřebný doklad práva na zásilku. Na PPL pobočkách po vás nechtějí občanský ani jiný průkaz.

c) Vyzvednutí zásilky v obchodě

  • Objednávky jsou odesílány z centrálního skladu v Čechách.
  • Dokončené a zaplacené objednávky do 12:00 hodin jsou odesílány následující pracovní den.
  • Pro objednávky uskutečněné během víkendu je dnem odeslání následující pondělí/úterý.
  • O tom, že je vaše objednávka připravena k vyzvednutí na prodejně, vás budou informovat kolegové ze zvolené We Love Dogs pobočky, SMS zprávou.
  • Objednávka bude v obchodě k vyzvednutí po dobu 7 dnů.
  • Pro prodloužení této lhůty, kontaktujte prosím přímo zvolenou prodejnu.

Poškozená zásilka

  • U všech typů přeprav doporučujeme před převzetím zásilky zkontrolovat neporušenost přepravního obalu.
  • Na první pohled poškozenou zásilku doporučujeme převzít s výhradou nebo vůbec a následně nás kontaktovat.
  • Budeme od vás potřebovat fotografii poškození, číslo objednávky a uvedení produktů, které byly v zásilce poškozeny. Děkujeme.

Pokud jste obdrželi nesprávný, poškozený nebo jiným způsobem nevyhovující produkt, kontaktujte prosím naši zákaznickou službu na e-mail - majda.devata@welovedogs.cz. K řešení budete potřebovat:

  • Číslo objednávky
  • Počet a název reklamovaných produktů
  • Fotografii poškozeného nebo nesprávně dodaného zboží

Na vyřízení reklamace máme lhůtu 30 dnů, ale pokud to bude možné, budeme se snažit tuto dobu co nejvíce zkrátit.

Nepoškozené a nepoužité zboží je možné vrátit do 14 dnů od dne převzetí objednávky. Zboží je nutné na vlastní náklady odeslat zpět na centrální sklad na adresu - We Love Dogs Hunter, Újezd 35, Praha 1 - Malá Strana, 118 00.

V okamžiku, kdy náš sklad obdrží zboží zpět, vaše objednávka bude refundována.

V případě jakýchkoli otázek nebo nejasností nás prosím kdykoliv kontaktujte na e-mail - majda.devata@welovedogs.cz.

Děkujeme za pochopení a trpělivost, tým We Love Dogs.