Podmínky služby

Všeobecné obchodní podmínky

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") obchodní společnosti NOI Concept s.r.o. Újezd 409/19, 118 00 Praha 1 - Malá Strana, ČR IČO: 25067869 / DIČ: CZ25067869 OR MS v Praze, oddíl C, vložka 46839 (dále jen "prodávající") upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavřené mezi prodávajícím a fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen "kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je provozován prodávajícím na internetové adrese www.welovedogs.cz prostřednictvím webového rozhraní obchodu.

1.2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.welovedogs.cz (dále jen "webová stránka") a další související právní vztahy.

Pro účely těchto obchodních podmínek platí, že: Kupujícím je spotřebitel.

Spotřebitelem je každá osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná.

Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a zodpovědnost ziskovou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem dělat tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považována kromě jiného pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností nebo při samostatném výkonu svého povolání, případně osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Obchodní podmínky se v žádném případě nepoužijí na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti (podnikatel).

1.3. Ustanovení odlišná od obchodních podmínek je možné dojednat písemně v kupní smlouvě. Odlišná dojednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit nebo doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Aktuální znění obchodních podmínek prodávající vždy zveřejní na webové stránce.

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce. Pokud vznikne potřeba kupujícího překladu textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem její úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Dodatečné opravy chyb jsou řešeny individuální dohodou kupujícího s prodávajícím. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.welovedogs.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

2. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

2.1. Nejsme vůči kupujícím vázáni žádnými kódy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

2.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy majda.devata@welovedogs.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

2.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

2.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

2.5. Případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny věcně a místně příslušnými soudy.

3. INFORMACE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY

Prodávající v souladu s § 1824 zák. č. 89/2012 Sb. oznamuje, že:

a) náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby operátora/poskytovatele internetového připojení kupujícího;

b) požaduje úhradu kupní ceny současně s potvrzením závazné objednávky na internetovém obchodu www.welovedogs.cz;

c) ceny zboží a služeb jsou na webu www.welovedogs.cz uváděny včetně DPH, včetně všech poplatků stanovených zákonem, avšak náklady na dodání zboží nebo služby se liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady, v případě osobního odběru v provozovně prodávajícího je náklad 0,00 Kč;

d) v případě, že Kupujícím je spotřebitel, má takový spotřebitel právo od smlouvy odstoupit (pokud není níže uvedeno jinak), a to v lhůtě čtrnácti dnů, která běží, pokud jde o I. kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží, II. smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo III. smlouvu, jejímž předmětem je pravidelné opakované dodávky zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží, přičemž toto odstoupení musí zaslat na adresu sídla prodávajícího.

e) spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy: I. o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k nimž může dojít během lhůty na odstoupení od smlouvy, II. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, III. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, stejně jako zboží, které bylo po dodání nenávratně smícháno s jiným zbožím, IV. o opravě nebo údržbě provedené na místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů, V. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, který spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů ho není možné vrátit;

f) v případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží, a pokud jde o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za vrácení zboží, pokud toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou;

g) smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložena v elektronickém archivu prodávajícího.

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET

4.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen "uživatelský účet"). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží i bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

4.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinný uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinný aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

4.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinný zachovávat mlčenlivost ohledně informací potřebných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese zodpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.

4.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

4.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 24 měsíců nevyužívá, nebo v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

4.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, případně nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

5. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam a cenu zboží nabízeného prodávajícím k prodeji. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Poštovné a vedlejší náklady nejsou zahrnuty v ceně zboží a jsou uvedeny při realizaci nákupu v Nákupním košíku před odesláním objednávky. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají platné po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně dohodnutých podmínek. Všechny nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinný uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

5.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno na území České republiky.

5.3. K objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje především informace o:

objednaném zboží (objednané zboží "vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu), způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednaného zboží a informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako "objednávka").

5.4. Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "Objednat nyní". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením objednávky prodávajícímu, který toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen "elektronická adresa kupujícího").

5.5. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

5.6. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které předtím podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).

5.7. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

6. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

6.1. Kupující může uhradit cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží podle kupní smlouvy následujícími způsoby:

  • Bezhotovostním převodem na účet prodávajícího č. 842918002 / 5500 vedený v bance Raiffeissenbank, a.s. (dále jen "účet prodávajícího").
  • Bezhotovostní platbou platební kartou.

6.2. Spolu s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží. Tyto položky jsou vždy uvedeny při realizaci nákupu v Nákupním košíku před odesláním objednávky. Pokud není výslovně uvedeno jinak, rozumí se dále kupní cenou také náklady spojené s dodáním zboží.

6.3. V případě bezhotovostní platby převodem je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží spolu s uvedením variabilního symbolu platby, kterým je číslo faktury nebo objednávky. V případě bezhotovostní platby převodem je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

6.4. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu není možné vzájemně kombinovat.

6.5. Prodávající může před úhradou kupní ceny vystavit kupujícímu daňový doklad - fakturu, případně zálohovou fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad - fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží v plné výši a doručí ji kupujícímu v tištěné podobě spolu s objednaným zbožím.

7. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

7.1. Kupující si uvědomuje, že v souladu s ustanovením § 1837 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), není možné od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu odstoupit.

7.2. Pokud nejde o případ uvedený v čl. 7.1. nebo jiný případ, kdy není možné od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit do čtrnácti (14) dnů ode dne převzetí zboží. Doba podle první věty běží: a) pokud není uvedeno jinak nebo stanoveno zákonem ode dne převzetí zboží, b) pokud jde o kupní smlouvu, jejímž předmětem je dodání několika druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo c) pokud jde o kupní smlouvu, jejímž předmětem je pravidelné opakované dodávky zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

7.3. V případě odstoupení od smlouvy podle čl. 7.2. obchodních podmínek se kupní smlouva zrušuje od počátku. Zboží musí být prodávajícímu vráceno bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy na náklady kupujícího. V případě porušení povinnosti podle předchozí věty má prodávající právo požadovat od kupujícího úhradu nákladů vzniklých v souvislosti s balením a dodáním zboží. Tímto ustanovením není dotčen nárok na náhradu případného vzniklého škody. Zboží musí být vráceno prodávajícímu v úplném stavu, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a nepoužité a pokud je to možné, v původním obalu.

7.4. V lhůtě pěti (5) pracovních dnů od vrácení zboží kupujícím podle čl. 7.3. obchodních podmínek má prodávající právo provést kontrolu vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zda vrácené zboží není poškozené, opotřebované nebo částečně spotřebované.

7.5. V případě odstoupení od smlouvy podle čl. 7.2. obchodních podmínek vrátí prodávající kupní cenu včetně nákladů na dodání zboží kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím ve vzorovém formuláři k odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží odevzdá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

7.6. Kupující si uvědomuje, že pokud vrácené zboží bude poškozené, opotřebované nebo částečně spotřebované, vzniká prodávajícímu nárok na náhradu škody, která mu tím vznikla. Nárok na úhradu vzniklé škody má prodávající právo jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Stejně tak nárok na prokazatelně vzniklé náklady a/nebo škodu podle čl. 7.3. obchodních podmínek má prodávající právo jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

7.7. Zboží se při odstoupení od smlouvy neposílá na dobírku. Zboží odeslané tímto způsobem nebude přijato a bude vráceno zpět. Zboží lze vrátit zasláním na adresu provozovny prodávajícího - We love dogs, Újezd 35, 118 00, Praha 1 - Malá Strana. Po dohodě s prodávajícím je kupující oprávněn vrátit zboží osobně na provozovně We love dogs, Vinohradská 39, 120 00 Praha 2.

8. DOPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

8.1. Způsob doručení zboží stanovuje prodávající, pokud není v kupní smlouvě stanoveno jinak. Na dodání zboží v objednávce má prodávající lhůtu 30 dní. V případě, že je způsob dopravy dohodnut na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

Cena balení a dodání zboží do České republiky prostřednictvím Zásilkovny a PPL Parcel Shops činí 60,-Kč. Při výběru dopravy prostřednictvím PPL - Dodání domů činí cena balení a dodání zboží 90,-Kč. Při nákupu nad 1290,-Kč je balení a dodání zboží zdarma. Zásilky nad 10 kg se přepravují pouze prostřednictvím PPL. Při osobním odběru na prodejnách Újezd či Vinohrady je balení a dodání zboží zdarma bez ohledu na výšku hodnoty objednávky.

8.2. Pokud je prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Pokud kupující zboží při dodání nepřevezme, má prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit.

8.3. V případě, že z důvodů na straně kupujícího je nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží nebo náklady spojené s jiným způsobem doručení.

8.4. Při převzetí zboží od dopravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoli vad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci. V případě zjištění poškození obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od dopravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující potvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a požadavky, a nelze brát ohled na pozdější reklamaci týkající se poškození obalu zásilky.

8.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou být upraveny dodacími podmínkami přepravce.

9. ODPOVĚDNOST ZA CHYBY, ZÁRUKA

9.1. Práva a povinnosti smluvních stran týkající se odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými všeobecně závaznými předpisy (zejména ustanovení § 2099 a následujících občanského zákoníku).

9.2. Prodávající ručí kupujícímu za to, že věc nemá vady při převzetí. Prodávající zejména ručí kupujícímu za to, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které strany dohodly, a pokud dohoda neexistuje, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal, nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prováděné prodávajícím,

b) věc je vhodná pro účel, který pro její použití prodávající uvádí, nebo který je takového druhu zboží obvyklý,

c) věc má odpovídající množství, míru nebo hmotnost, a

d) věc splňuje požadavky zákonných předpisů.

Kupující má právo uplatnit právo na vadu, která se projeví u spotřebního zboží do dvaceti čtyř měsíců od převzetí, což se však nevztahuje na:

a) zboží prodávané za nižší cenu kvůli vadě, pro kterou byla nižší cena dohodnuta,

b) opotřebení zboží způsobené jeho běžným používáním,

c) u použitého zboží vadě odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo

d) pokud to vyplývá z povahy věci.

Pokud se vada projeví během prvních dvanácti měsíců od převzetí, považuje se věc za vadnou již při převzetí. Naopak, pokud se vada projeví ve druhém roce nákupu, musí kupující prokázat, že zboží bylo vadné již při nákupu.

Právo na vadné plnění nepatří kupujícímu, pokud kupující věděl o vadě před převzetím zboží, nebo pokud vadu sám způsobil.

Pokud má věc vadu, za kterou je prodávající odpovědný, a pokud se jedná o věc prodávanou za nižší cenu nebo o použitou věc, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Zásadní porušení smlouvy

Pokud vadné plnění představuje zásadní porušení smlouvy, má kupující právo

a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, a pokud se vada týká pouze části věci, může kupující požadovat pouze výměnu této části; pokud to není možné, může od smlouvy odstoupit. Pokud však není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, zejména pokud je vada odstranitelná bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady;

b) na odstranění vady opravou věci,

c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

d) od smlouvy odstoupit.

Kupující oznámí prodávajícímu, které právo si vybral, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Volbu nelze změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, pokud kupující požadoval opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Pokud prodávající vadu neodstraní v přiměřené lhůtě, nebo pokud oznámí kupujícímu, že vadu neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Pokud kupující neuplatní své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy - viz níže.

Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, a také v případě, že prodávající nedosáhne nápravy v přiměřené době, nebo že náprava by spotřebiteli způsobila značné obtíže.

Nepodstatné porušení smlouvy

Pokud je vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Pokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle svého výběru opravou věci nebo dodáním nové věci.

Pokud prodávající vadu věci včas neodstraní, nebo odmítne vadu věci odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Volbu nelze změnit bez souhlasu prodávajícího. Právo na dodání nové věci nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud však není možné věc normálně užívat kvůli opakovanému výskytu vady po opravě nebo kvůli většímu počtu vad. V takovém případě má kupující také právo od smlouvy odstoupit.

Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady původně dodanou věc.

Pokud kupující vadu neoznámí bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné kontrole a dostatečné péči zjistit, soud mu právo na vadné plnění neuzná. Platí to stejně i v případě skryté vady, pokud nebyla vada bez zbytečného odkladu oznámena poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po předání věci.

10. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

10.1. Kupující nabývá vlastnictví k zboží okamžikem jeho převzetí při dodání podle článku 8 obchodních podmínek. Tímto okamžikem přechází na kupujícího také nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení, včetně užitků.

10.2. Kupující bere na vědomí, že softwarové vybavení a další komponenty tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje neprovádět žádnou činnost, která by mohla mu nebo třetím osobám umožnit neoprávněný zásah do softwarového vybavení nebo dalších komponent tvořících webové rozhraní obchodu.

10.3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, softwarové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné používat pouze v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

10.4. Prodávající není ve vztahu k kupujícímu vázán žádnými etickými kodexy podle ustanovení § 1826 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku.

10.5. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku použití webové stránky v rozporu s jejím určením.

10.6. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou srozumitelně popsány v těchto Obchodních podmínkách.

11. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH OZNÁMENÍ

11.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění.

11.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, bydliště, e-mailová adresa, telefonní číslo a případně dalších údajů, které vyplní během registrace uživatelského účtu nebo specifikace dodací adresy (dále společně jen "osobní údaje").

11.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím a to za účelem plnění práv a povinností z kupní smlouvy a za účelem zasílání informací a obchodních oznámení prodávajícím.

11.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce uskutečněné z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

11.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu jako zpracovatele. Kromě osob doručujících zboží budou osobní údaje prodávajícím poskytovány třetím osobám pouze v souladu se zněním zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

11.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

11.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že jde o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může vztah k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.

11.8. V případě, že by si kupující myslel, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 11.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromí a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména pokud jsou osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  • požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
  • požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Může se jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Pokud je žádost kupujícího podle předchozí věty uznána za oprávněnou, odstraní prodávající nebo zpracovatel bezodkladně vadný stav. Pokud neposkytne prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno právo kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

11.9. Pokud požádá kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

11.10. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících s zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních oznámení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Prodávající se zavazuje jednoznačně a zřetelně označit, že jde o obchodní oznámení, včetně uvedení elektronické adresy, na kterou může kupující přímo a efektivně zaslat informaci, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace prodávajícím nadále zasílány.

12. DORUČOVÁNÍ

12.1. Pokud není dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle výběru odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.

12.2. Zpráva je doručena:

  • V případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na serveru příchozí pošty; integritu zpráv odeslaných elektronickou poštou lze zajistit certifikátem.
  • V případě doručování osobně nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem.
  • V případě doručování osobně nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb také odmítnutím převzetí zásilky, pokud ji odmítne adresát (nebo osoba oprávněná za něj zásilku převzít).
  • V případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti (10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, pokud dojde k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.

13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13.1. Pokud vztah související s použitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany dohodnou, že vztah bude řízen českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající ze všeobecně závazných právních předpisů.

13.2. Pokud je některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se tak stane, místo neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu. Případnou stížnost kupujícího vyřeší prodávající bez zbytečného odkladu snažením o mimosoudní vyrovnání. Kupující je také oprávněn obrátit se se svou stížností na příslušný orgán dohledu nebo státního dozoru.

13.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. Kupní smlouvu je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: Noi Concept s.r.o., Újezd 409/19, 118 00 Praha 1 - Malá Strana, ČR

V Praze dne 9. března 2023

NOI Concept s.r.o.